Blizzard Convetion



När spela spelen inte är nördigt nog!

Har köpt en live ticket så ja kan "vara med" på BlizzCon09 i helgen. (á 29.90EUR)

Det sänds mellan 11 - 19 PST (Dvs 20 - 05)

Jag orkar inte skriva upp allt nördigt som jag jublar och gråter över men jag tänker citera Mike Morhaime, ägare av Blizzard Entertainment.

If you didn't got a place in the queue for a BlizzCon ticket within 30 sec you didn't get one! That's faster then it takes for a Ret. Paladin to spam the forums after a nerf.



Imorgon blir det fett med Ozzy Osbourn på stora scenen!





Men först!
Kalas hos min söta vän Sandra!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ojoj, blev nästan rädd där ett tag! Trodde du skulle dissa Sandra för att göra..ehm..(vad du nu ska göra) istället. ;P

2009-08-22 @ 10:09:09
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0