Känns ju bra o.O

Jag kommer typ inte ihåg va ja ha gjort idag :O

Jag vet ja hade lektion med Gerit om typ handikapp Under förlossning å efter å shit, sen Lektion med Lillemor om Cancer, vi såg en film om hudcancer.

Men sen ja kom hem har jag inge minne nu va ja ha gjort, minns bara sista 2 timmarna å då vet ja att ja spela Wow.
MEN VAD GJORDE JAG FÖRE!?

Iof så la ja över WoW på skol-datan medan ja spela så ja kan göra nått på mitt 5 timmars hål imorrn.

NÖRDVARNING!




Ifall nån kommer på nå kul att göra, CALL ME!
Men inte i helgen dock, är upptagen.

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: det är bättre. har fortfarande ont om man trycker, är trött och rätt orkeslös, men ska ändå till skolan. Ska prova på!

2009-08-28 @ 09:22:00
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0