HelgPASS(ta)

Sjukt härlig helg!

Varit i nya lägergården i Bygsiljum, det var kallt i källarn där pöjka sov MEN! norrlänningar gnäller inte!

Jag tänker berätta att det bästa med lägret var nog när jag fick chansen att kliva upp på scenen framför alla typ ARTON lägerdeltagare plus vår ledare Robin, ta en mickrofon, och få vittna för alla om mitt liv och när jag blev kristen. Rösten darrade när jag skulle börja prata, jag var så sjukt nervös men jag lyckades få fram några ord, allt blev helt fel kronologist...
Men efter det mötet var över, hela den kvällen eller t.o.m. till nästa dag, kom det jätte många personer som kom och berömde mitt vittne och de kom med så mycket stärkade reflektioner över min berättelse jag just delat med mej.


A: Du gjorde mej så glad Adde.

H
: Det var något jag aldrig jag trodde jag skulle få höra av dej.

En annan sjukt härlig sak måste varit när Bert Gregersson... Bernt Göransson... Bengt Gustavsson... ÄH!!
När B.G. bad för mej och jag lämnade hela nyckelknippan och kvasten till DHA som han uttryckte sej.
Efter det kändes det som att nån/något försökte slita ut en sten från hjärtat och ut genom munnen, jag var sååå hääär nära~ på att kräkas.



Nä de var en underbar helg.

Justja ang. överskriften så kändes det som att vi åt pasta helatiden xD



The sky must have a part missing since it's seald within your eyes <3

Kommentarer
Postat av: Andres!

JA DET OCH DU VAR SJUKT BRA :D Happiness

2009-11-01 @ 20:57:20
URL: http://akvedukt.blogg.se/
Postat av: Gustav!

Amen!

2009-11-02 @ 15:15:09
Postat av: Andreaa

halleluja! och ameeen ;P

2009-11-12 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0