"I never thought we'd make it out alive"

Efter allt detta missförstånd, hat, rädsla, ilska, sorg och Svartsjuka har vi lyckats börja om på nytt.

Jag har en vän, en underbar sådan, som utan att tveka kan slå mej på käften när jag inte lyssnar och bara kapslar in mej. (Bildligt talat altså)

Denna vän heter Mikaela.

Och ord kan inte beskriva känslan av hur glad jag är att hon och jag fick träffas igår i Robertsfors och få ordning på allt efter att ha varit i luven på varanda i över en månad nästan. (Mest mitt fel dock as usual)
Att vi fick starta en ny starkare vänskap oooooch knacka in lite vett i min tröga skalle. ;-)

Tack Mikaela, älskar dej min vän <3



Sen måste jag tillägga at jag gjorde TRE MÅL i innebandyn!!!
Dock blev ett bortdömt för att J.Gradin råka klippa till J.Grenehed i plytet med klubban sekunden innan jag gjorde målet :<

Men de gör ingen de blev ingen sjukhus vistelse för någon och mitt lag vann ju endå /flex


Och sen läste jag just att mina byxor har anlänt till Sverige nu!!
Och att min tröja skickades igår :)
Handsomness incoming!



underØath - A Boy Brushed Red Living Black And White

Kommentarer
Postat av: Anders

Skönt att höra måste jag säga! :D



OCH du lyckades även hjälpa din handikappade vän under en match = typ två måls värde ^^

2009-10-03 @ 19:27:05
URL: http://akvedukt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag är också glad att vi fick en chans att prata ut. Dock fick ju det hela ett litet abrupt slut, men då var det tur att jag hade dig där. ;)

Du är bäst vännen! <3

2009-10-04 @ 12:03:44
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Haha, japp! ^^ Bra grejer. :P

2009-10-04 @ 14:13:03
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0