Justja, läxan!

Dels kom jag igår varför jag bytte blogg och att jag har redovisning i morgon, båda har gemensam orsak:

JAG TÄNKER INTE!

Jag skriver med mina känslor inte med de som finns innanför skallen, ja eller de som borde finnas.

Och då ere alltid nån som RAGEar på mej och då ska jag reda ut den tvisten som gör att jag bara grötar till det någon annanstans och sen skriver jag ett förlåt inlägg, alternativt att jag tar bort föregående inlägg, eller HELA bloggen.

Nu tänker alla: Jädra GNÄLLSPIK, han vill bara ha uppmärksamhet och att folk ska tycka synd om han.

Ja? Det kanske är så. But hey if you don't like me, why are you so curious 'bout me?

Nä asså jag blir bara så less ibland, på MEJ!
Varför kan inte jag vara som alla andra tjurarna och stångas på ängen? *errm*

Nä jag vet inte ens hur jag ska knyta ihop detta, jag skiter i det här nu! Jag har en skoluppgift att bli klar med!



Förlåt Mikaela men jag är för taggad för att följa ditt smakråd O_O!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hoppas att du inte menar mitt "smakråd" om att INTE ta hål i örat?! :O

2009-09-08 @ 11:46:35
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jädra GNÄLLSIK!

2009-09-09 @ 12:39:46
Postat av: rebecca

hej, skulle betyda mycket ifall du ville hjälpa mig att vinna en symaskin.



Gå bara in på länken:

http://www.skovdesymaskiner.se/contest2.html



och rösta på nr.9



tack på förhand hihi :)

2009-09-09 @ 13:03:53
URL: http://rthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0