Luleå del 4

Nu är min dag är i Luleå slut. Har säkert vandrat storgatan 400 varv eller iaf 10.
Jag är kass på att shoppa så jag har inte köpt något till mej men jag köpte en liten preset till Mikaela.
Vilket tydligen inte var bra att gjöra...

Sen träffa jag Pontus som hastigast mitt på stan, jag menar vad är oddsen?

Jag mötte upp Sandra å Pia på Åhlens för att säga hej, ville inte störa deras tjej helg ;)
Så ist hängde jag med Johanna, vi gick å åt kinamat.
Jag vet, ja vet. Jag åt på kinaresturang å de e inte likt mej.
Efter lunchen gick vi runt lite sen följde ja med henne hem där vi såg lite barnprogram å snacka skit.

Nu e ja på hotellrummet och funderar på att kanske hitta nånstans att köpa chips.
Undra om Pressbyrån e öppen?



Sometimes I wonder why I'm doing this
Is all of this really worth it?
This ain't what you others call
Life

Kommentarer
Postat av: Staffan

Men tyckte du Kinamat var gott då ? :) ^^

2009-09-06 @ 01:16:03
Postat av: Johanna

Var jättekul att träffa dei schnygging :P <3

Misses you :/

2009-09-25 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0