Luuuuleeeeeååååå!

Okej jag har varit här i kanske 20 min men mitt första intryck är att det är en mycket vacker stad med mycket vatten. Loooove vatten!

Har hittat mitt hotell :O
Ganska mysigt faktiskt ett enkel rum med två sängar? Ut å ragga sen kanske? *tihi*



Ska titta in TVn lite sen måste jag hitta mat! I'm starvin' man!

Sen blire å försöka hitta på nått ikv.

Imorrn ska jag träffa Johanna, vilket var ett tag sen. Sen kanske träffa Sandra om hon har tid med jag för jag tajma ju så illa med att fara samtidigt som Pia xD

Men jag e inte bitter!

En vis man sade: Lev livet!
Så nu ska ja bara flumma runt på stan å ha skojj!!!

You can allways call me


Kommentarer
Postat av: sandran

haha, jag fattade ju inte ens att du var här!

2009-09-06 @ 16:41:40
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0