På tredje dag uppstånden ifrån de döda

Äsch va ja ha varit dålig på att uppdatera denna sida :3
Kan ju rabbla snabbt upp va som hänt:
I fredags var jag i Umeå med Niklas, drack lite gott OCH äckligt för den delen, sen fick vi snacka mrd polisen TRE gånger!! Men bara en gång hade vi faktiskt gjort nått: Pajja en flaska : / Gick 4 sec å plocka upp det och slänga det so no big deal. Men poliserna var as, civilar-äckel.
Förlåt alla mina vänner som kommer misstycka i det som står skrivet här ovan. Framför allt "..." :<

Sen kom ja inte på nå mer av värde.

Sedan är jag ledig från skolan till på Torsdag så hallo? Har jag vänner eller? Hitta på nått?

Someone is knocking on my heart.
Shall I open?

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: åh vilken tur att du finns! och vad DUKTIG du är som minns Saan, haha ;D

2009-09-29 @ 12:27:31
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: ...

Du är en stor pojke, och jag vet att du har all rätt i världen att fatta dina egna beslut. Trodde bara du var smartare än så.

2009-09-29 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0