Bokar är för tokar

Asså är de nått jag inte gillar så är det att läsa böcker...
Vi har fått i uppgift att läsa "The Crow Road" av Ian Banks och den är såååå sjuuuukt tråkig. Har kommit till sidan 66/500 och inget som fångar ens intresse om man är ovan läsare har ännu hänt. Eller ja, gillar man bröder som pratar om sina erectioner och som har sex med flickor mitt ute på sjöar i roddbåtar så visst.

Jag fick boken ibörjan av FÖRRA terminen och har inte börjat förän igår, dåligt planerat visst, men som sagt jag hatar att läsa böcker. Jag köpte "Hitchhikers Guide To The Galaxy" förra året men har inte börjat läsa än och den boken VET jag är bra.

Nåväl, ska ha seminarium om denna bok klockan ett så ja ska försöka läsa 40-60 sidor till sen total rata den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0