Kommer jag någonsin få lämna skolan?

Jag har ju fått för mej att jag vill gå en kiropraktisk utbildning, samt massage, för att jag tycker typ de roligaste som finns är att massera folk å sånt. Jag gillar när folk mår bra och blir tacksamma av min massage osv osv. Men jag vill ju veta va ja gör så mot SKOLBÄNKEN! Igen....

Kiropraktiska utbildningen varar i FEM ÅR, helt sjukt. But the worst yet to come: Behörigheten...

Grundläggande behörighet för högskolestudier. Särskild behörighet, naturvetenskapliga kunskaper på nivå Ma C, Fy A, Ke A och Bi A (Alternativt Ma C och Naturkunskap B)

Sist ja kolla ha jag IG i Fysik A och Matte C :'( och ja ha inte läst Biologi A, ska höra med Lillemor hur de funka med omvårdnads kurser, kan finnas kryphål.

MEN FEM ÅR!? Är det värt det? Jag vill men jag vet inte om ja orkar mer skola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0